torsdag 15 november 2007

dagens erbjudande

jag har blivit introducerad till något som på engelska kallas boob tube. det är som ett linne fast utan axelband. men det är inte som linne den är så fantastisk, utan som magskydd. jag lider av problemet med korta tröjor och det är inte kul när det glipar och det ena eller andra syns. men då tar man på sig denna och så vips är problemet borta. den sitter i midjan och går bra ner i byxorna och är framförallt tajt, så inget fladdrar. suveränt. den finns i svart, vit (inte krit, men nästan), typ hudfärgad och grå.
är det någon som redan nu förstår det genialiska i detta, så kan jag erbjuda tjänsten att införskaffa och posta en eller flera till er. jag tror att kostnaden för en borde bli runt 20kr och två kanske 35kr, men jag vet inte på rak arm. men då måste beställningen inkomma före jul. efter jul tänker jag enbart att tänka på mina egna införskaffningar.
johanna

Inga kommentarer: