lördag 7 april 2007

Smärta

Vi är snart tillbaka, Hans och Annis har återvänt till fäderneslandet och vi saknar dem redan. Vi har prioriterat våra besökare före våra kära bloggläsare den sista tiden. Eftersom vi är så utsökta värdar och turistguider så har vi inte haft tid att skriva något, i vår tydligen rätt välbesökta, blogg. Faktum är att vi har lite problem med bloggen igen och kommer att byta adress i framtiden. Men gå in och kika på bilderna som vi just lagt upp.

En sak ska jag säga innan jag går och lägger mig. Massage och sadism är farligt nära besläktade. Jag har ända sedan vi kommit till Kina sett fram emot att få njuta av billiga, långa fot och helkroppsmassager. Efter att tillsammans med Hans genomlidit båda sorterna kan jag nu säga att jag blivit masserad för sista gången. Det gör förbaskat ont när man genomlider massagen, det gör förbaskat ont överallt i några dagar efter. Den enda positiva sidoeffekten var att jag kände mig lite småfull när jag gick hem från helkroppsmassagen. Fast då tar jag hellre några varv på min skrivbordsstol för samma effekt helt utan smärta. Till Samuel Ahlback kan jag bara säga: Sluta göra folk illa!

Christopher

Inga kommentarer: