söndag 29 april 2007

Sondag April 29, 2007

Jag sitter vid ett engelskt tangentbord och har inte inset hur storande det kan vara. Trots att det bara handlar om 3 av 28 bokstaver, sa ar det krangling. Sa tyvarr sa blir det inte en lang utlaggning idag.
Anledningen till att jag ar pa annan ort ar ju for att de ar over langhelgen och koper en matta I bortre kina. Det fungerar bra. Jag ar har med felix, kasper och tre till: camdon, 9, Jackson,5, och Meili, 3. Jag har fatt uppleva att vara ensam foralder och det ar inte latt. De som klarar en familj pa en vuxen ar mina idoler. Det ar beundransvart.
Sa det som var tankt som en rolig upplevelse for hela familjen har reducerats till att bli en onskan om att enbart overleva till pa tisdag och antligen fa komma hem till mitt eget hem och mitt eget, riktigt trevliga, liv.
och en tanke till alla som skall renovera kok i sommar: skaffa ett helt kylskap och en hel frys. det verkar som att folk med 2 st halva inte lyckas till 100% att fa riktig superkoll pa vart grejerna finns. och det ligger mogliga paprikor i 2 kylskap och ruttnar, i st f i ett kylskap. (paprikor ruttnar alltid. maste sluta kopa dem...)
johanna

2 kommentarer:

PERNILLA sa...

Jag håller med om att hela kylar och frysar är att föredra. Och glöm det där med snygga inbygnadsvarianter. Det får inte plats ngt i dem. För att lösa problemet med mögliga grönsaker har vi ingenting som kan ruttna i det ena. Denna läxa lärde vi oss efter att ett ägg ruttnat och exploderat. Ruttna paprikor är ingenting mot ruttna ägg, det kan jag lova!!

Anonym sa...

å,ä och ö är viktigare än vad man tror...=p vi har fått för många mejl från marcus utan dem bokstäverna=P

//mathias