onsdag 19 september 2007

Hemskt

Min fru har utan min vetskap lagt ut kommentarer som kan såra en hel generation stockholmare. Jag ska samtala med henne om hennes snedsteg, på inga sätt är någon pizzeria i närheten av Vegabaren i smak, kvalitet och glans. Nu vet jag inte när vi kommer att landa i Stockholm i januari, men en sak är säker. Vi kommer att stanna till på Vegabaren för införskaffande av åtminstone en Sambalburgare. Någon kebabpizza blir det nog inte på ett bra tag.

Jag ber återigen om ursäkt för min hustrus olyckliga kommentar om Vegabaren. Norra Stockholm har Arlanda, vi har Vegabaren. Valet är ju lätt.

Christopher

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vegabaren är helt klart överskattad. Det är nog framför allt ur-söderortsbor som känner för det stället.
Norr om stan finns f ö Mammas i Lapplands-Väsby där man åtminstone på 80-talet kunde få en burgare med rysk kaviar på för ett par hundralappar.

/Markus Karumo

Anonym sa...

jag håller med. Vega baren är bara fett fett fett...totalt överskattat!!! /Maria Bruvik