lördag 17 februari 2007

Filmsnutt, Kasper bråkar med mamma inför publik

3 kommentarer:

Anonym sa...

tja joel här kul att se era barn, eller skall jag säga mina systerbarn, det finns säkert ett fint ord för detta besläktande men det kan jag inte, just nu iaf.

skönt att kunna kolla på lite goa filmer när man har raggat upp en heldag på jobbet dvs från 7 till 2130.

tack för att ni är i kina annars hade jag haft en usel dag,

joel

joelhagglund@gmail.com

Anonym sa...

Hallå ni vita kineser! Fy vad härligt med så mycket kul och spännande läsning samt tittning. Vad gör egentligen kinesföräldrar när barnens och deras vilja inte stämmer överens?

Ni verkar för övrigt passa in därborta;)

Jag lever förresten och mår ganska bra faktiskt, trots emils frånvaro... om ni undrade:)

Må väl, och försök lära er så mycket kinesiska som möjligt så kanske jag kan betala en krona eller två för en kvällkurs.

Krama Lina

Anonym sa...

karn.lina@gmail.com

jag förstår att ni är sugna på att svara...